söndag 7 april 2013

Loppis kanske?

Hej på er i sol och snöyra!
Sitter här och spanar ut genom fönstret med en kopp kaffe i handen och funderar på om jag skulle ta ordna en loppis hemma hos oss i sommar igen... Eller kanske tom i vår:)
Har en hel del grejer som jag tänkt sälja... Eller ska jag boka ett bord på loppisen i stan, eller en bloppis kanske?

Jag ordnade en loppis hos oss ute trädgården för några år sedan, solen sken och det var fullt med folk hel dan. Tjejerna sålde saft och chokladbollar och folk stannade & fikade i trädgården. Det var så himla mysigt...

Ja så får det nog bli...kommer ni?

...Och kanske ett bord någon lördag framöver på loppisen i stan...

God söndag på er!

Glasflaskan på bild är MITT senaste loppisfynd:)

Kram Lovisa





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar